دستگیری قاتل جوان در قم

شهر بیست/ جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری قاتل تحت تعقیب در این استان خبر داد و گفت: متهم ۱۸ ساله، مدتی پیش در یک اغذیه‌فروشی بر اثر یک نگاه با فردی ۱۷ ساله درگیر می‌شود و وی را به قتل می‌رساند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری قاتل جوان در قم
شناسه : 31817 | انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی با اشاره به دستگیری یک قاتل تحت تعقیب توسط مأموران انتظامی کلانتری ۲۵، اظهارداشت: متهم ضارب ۱۸ ساله و همدست ۱۹ ساله خود چندی پیش در یک اغذیه فروشی بر اثر یک نگاه، با فردی ۱۷ ساله درگیر و با سلاح سرد ضرباتی به وی وارد کرده و متواری می‌شوند.

وی گفت: در ادامه و در پی تماس مردمی بلافاصله پلیس و اورژانس در صحنه حاضر و پس از انتقال مضروب به بیمارستان فرقانی، با وجود تلاش های صورت گرفته توسط تیم پزشکی این بیمارستان، مضروب فوت می کند که با توجه به حساسیت موجود، بلافاصله دستگیری ضارب و همدستش در دستور کار کلانتری ها و همچنین پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم، افزود: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه متهمان توسط مأموران کلانتری ۲۵ شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: افراد مذکور طی تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرده که جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل و مشخص شد این افراد همچنین از سارقان حرفه ای گوشی تلفن همراه بوده و به ۴۰ فقره سرقت با همدستی فردی دیگر اعتراف که وی نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.