خسارت سنگین کرونا به باشگاه‌های بدن‌سازی قم

شهر بیست/ رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم،‌ خسارت تحمیل شده به باشگاه های استان در ایام شیوع کرونا را سنگین دانست و گفت: شیوع کرونا و تعطیلی های مکرر و طولانی مدت دست کم ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت به باشگاه های بدن‌سازی و پرورش اندام قم وارد کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خسارت سنگین کرونا به باشگاه‌های بدن‌سازی قم
شناسه : 30821 | انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سعید آمده با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰ باشگاه بانوان و آقایان در سطح قم، افزود: شیوع کرونا به طور میانگین بین یک تا ۲ میلیارد ریال ضرر به هر باشگاه قم وارد کرد.

وی، وجود معیارهای متفاوت برای محاسبه ضرر باشگاه ها را مورد انتقاد قرار داد و گفت: خسارت باشگاه ها باید با مقایسه وضعیت کنونی آنها نسبت به رونق فعالیت آنها پیش از کرونا سنجیده شود.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم،‌ ادامه داد: خسارت های وارد شده به باشگاه‌های بدن‌سازی لوکس و ممتاز استان به دلیل هزینه های بیشتر نسبت به باشگاه‌های کوچک سنگین‌تر بوده است.

وی سال ۹۹ را سالی سخت برای فعالیت باشگاه‌داران استان دانست و گفت: پیش بینی ما این است که در صورت اجرای واکسیناسیون و پشت سر گذاشتن شرایط کرونا، در تابستان سال آینده با جهش در فعالیت باشگاه ها و جبران بخش زیادی از این خسارت ها مواجه می‌شویم.

آمده، حفظ باشگاه های ورزشی در این شرایط را بسیار سخت دانست و افزود: باشگاه داران و سرمایه گذارانی که توانسته اند باشگاه خود را حفظ و شرایط برای فعالیت ورزشکاران را فراهم کنند، کار بزرگی کرده اند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم،‌ ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان قم پیگیری های زیادی برای تخصیص وام باشگاه های ورزشی، مربیان و ورزشکاران فعال دراین رشته ورزشی انجام داده و نتیجه این پیگیری ها توانست به باشگاه های استان کمک بسیاری کند.

وی، ادامه داد: وام‌های تخصیص یافته به باشگاه‌ها و فعالان این رشته توانسته بخشی از این خسارت‌ها را جبران کند ولی آنچه مهم است پایان کرونا و بازگشت شرایط به حال عادی است که در این صورت باشگاه ها به سرعت می توانند خسارت های خود را جبران کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.