خسارت سنگین کرونا به باشگاه‌های بدن‌سازی قم

شهر بیست/ رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم،‌ خسارت تحمیل شده به باشگاه های استان در ایام شیوع کرونا را سنگین دانست و گفت: شیوع کرونا و تعطیلی های مکرر و طولانی مدت دست کم ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت به باشگاه های بدن‌سازی و پرورش اندام قم وارد کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خسارت سنگین کرونا به باشگاه‌های بدن‌سازی قم
شناسه : 30821 | انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سعید آمده با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰ باشگاه بانوان و آقایان در سطح قم، افزود: شیوع کرونا به طور میانگین بین یک تا ۲ میلیارد ریال ضرر به هر باشگاه قم وارد کرد.

وی، وجود معیارهای متفاوت برای محاسبه ضرر باشگاه ها را مورد انتقاد قرار داد و گفت: خسارت باشگاه ها باید با مقایسه وضعیت کنونی آنها نسبت به رونق فعالیت آنها پیش از کرونا سنجیده شود.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم،‌ ادامه داد: خسارت های وارد شده به باشگاه‌های بدن‌سازی لوکس و ممتاز استان به دلیل هزینه های بیشتر نسبت به باشگاه‌های کوچک سنگین‌تر بوده است.

وی سال ۹۹ را سالی سخت برای فعالیت باشگاه‌داران استان دانست و گفت: پیش بینی ما این است که در صورت اجرای واکسیناسیون و پشت سر گذاشتن شرایط کرونا، در تابستان سال آینده با جهش در فعالیت باشگاه ها و جبران بخش زیادی از این خسارت ها مواجه می‌شویم.

آمده، حفظ باشگاه های ورزشی در این شرایط را بسیار سخت دانست و افزود: باشگاه داران و سرمایه گذارانی که توانسته اند باشگاه خود را حفظ و شرایط برای فعالیت ورزشکاران را فراهم کنند، کار بزرگی کرده اند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم،‌ ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان قم پیگیری های زیادی برای تخصیص وام باشگاه های ورزشی، مربیان و ورزشکاران فعال دراین رشته ورزشی انجام داده و نتیجه این پیگیری ها توانست به باشگاه های استان کمک بسیاری کند.

وی، ادامه داد: وام‌های تخصیص یافته به باشگاه‌ها و فعالان این رشته توانسته بخشی از این خسارت‌ها را جبران کند ولی آنچه مهم است پایان کرونا و بازگشت شرایط به حال عادی است که در این صورت باشگاه ها به سرعت می توانند خسارت های خود را جبران کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.