توجه به شهدای سلامت در یادمان‌سازی/ به جنبه‌های علمی و آموزشی باغ پرندگان پرداخته شود

شهر بیست/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر ضرورت تجلیل و ساخت نمادهایی از شهدای سلامت در قم تأکید کرد و با اشاره به احداث باغ پرندگان در قم، گفت: این مجموعه با نگاه علمی دنبال شود و تنها به جنبه‌های تفریحی و گردشگری ایجاد نشود زیرا قم شهر علم است و باید همه کارها با نگاه پژوهشی و حتی آموزشی باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توجه به شهدای سلامت در یادمان‌سازی/ به جنبه‌های علمی و آموزشی باغ پرندگان پرداخته شود
شناسه : 28574 | انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهری که به مناسبت روز قم انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: برای ما قمی‌ها ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به قم سر آغاز یک فصل مبارک و جدید و تأثیرگذار در حیثیت و شرافت قم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند ما را هر ساله برای میزبانی، جدید، نو، مؤثر، تکاملی و در تراز انقلاب آماده کند، افزود: در کارهای‌مان اگر از نعمت و فرصت وحدت مدیریت برخوردار باشیم حرکتی تکاملی خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قم نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: باید از شهدای سلامت هم تقدیر شود و نمادهایی از شهدای سلامت در سطح شهر داشته باشیم.

وی گفت: بوستان پرندگان در قم باید با نگاه علمی دنبال شود و تنها با نگاه تفریحی و گردشگری ایجاد نشود زیرا قم شهر علم است و باید همه کارها با نگاه پژوهشی و حتی آموزشی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه شهرداری قم باید کارهای خود را با جنبه اهل‌بیتی انجام دهد، گفت: هر کاری که در این شهر مقدس انجام می‌شود باید متناسب با فضا و قداست شهر کریمه باشد به گونه‌ای که قم برای شهرهای دیگر در جنبه‌های اهل‌بیتی الگوسازی کند.

وی گفت: شهدای قم منحصر به دفاع مقدس نیست بلکه از ۱۵ خرداد ۴۲ شهید دارد و قبل از انقلاب شهدای تأثیرگذاری را تقدیم انقلاب کرده است بنابراین باید نگاه خود را به قم فراتر از انقلاب بدانیم و به ریشه‌ها و خاستگاه فکری شهدا هم توجه کنیم.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.