اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به رسانه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی

شهر بیست/ معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به صاحبان کسب‌وکارهای رسانه‌ای و کانون‌های تبلیغاتی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به رسانه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی
شناسه : 28310 | انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶   پرینت

محمد جواد محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به صاحبان کسب‌وکارهای مطبوعاتی و کانون‌های تبلیغاتی خبر داد و گفت: این تسهیلات ارزان قیمت از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات با هدف کارآفرینی، اشتغال زایی، توسعه مشاغل و حمایت از مشاغل حرفه‌های زیان دیده با نرخ کارمزد ۴ درصد به صاحبان مؤسسات و مطبوعات و رسانه‌های دارای پروانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: متقاضیان مطبوعاتی می‌توانند با مراجعه به سایت تحفه به نشانی  https://tohfeh.farhang.gov.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات مذکور اقدام کنند.

محرابی اضافه کرد: متقاضیان قبل از ثبت نام باید از قسمت اطلاعات سامانه تحفه، مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید، کاربرگ‌ ارائه تسهیلات مرتبط با رشته شغلی خود را دانلود و پس از تکمیل اطلاعات کاربرگ، مطابق راهنمای موجود در سامانه تحفه در زمان ثبت‌نام در قسمت مدارک طرح بارگذاری کنند.

وی افزود: متقاضیان در هنگام ثبت درخواست، نسبت به بارگیری کاربرگ امتیاز بندی تسهیلات معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی اقدام کنند.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: پس از ثبت‌نام و تکمیل پرونده متقاضیان، درخواست‌ ها در کارگروه‌های استانی بررسی و پس از تائید اولیه، پرونده برای بررسی و پرداخت به صندوق کارآفرینی امید ارجاع می‌شود.

محرابی اضافه کرد: در حال حاضر صاحبان روزنامه‌ها، سالنامه‌، فصلنامه‌ و دو فصلنامه‌ها می‌توانند برای دریافت تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه ویژه کسب و کارها و فعالان بخش فرهنگ و هنر، ثبت‌نام کنند.

وی با تأکید بر اینکه تسهیلات حمایتی مذکور در مراحل بعدی برای سایر رسانه‌ها نیز قابل پرداخت خواهد بود، خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت پیگیری و اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به شماره ۳۲۱۱۴۲۶۷ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.