اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به رسانه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی

شهر بیست/ معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به صاحبان کسب‌وکارهای رسانه‌ای و کانون‌های تبلیغاتی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به رسانه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی
شناسه : 28310 | انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶   پرینت

محمد جواد محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به صاحبان کسب‌وکارهای مطبوعاتی و کانون‌های تبلیغاتی خبر داد و گفت: این تسهیلات ارزان قیمت از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات با هدف کارآفرینی، اشتغال زایی، توسعه مشاغل و حمایت از مشاغل حرفه‌های زیان دیده با نرخ کارمزد ۴ درصد به صاحبان مؤسسات و مطبوعات و رسانه‌های دارای پروانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: متقاضیان مطبوعاتی می‌توانند با مراجعه به سایت تحفه به نشانی  https://tohfeh.farhang.gov.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات مذکور اقدام کنند.

محرابی اضافه کرد: متقاضیان قبل از ثبت نام باید از قسمت اطلاعات سامانه تحفه، مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید، کاربرگ‌ ارائه تسهیلات مرتبط با رشته شغلی خود را دانلود و پس از تکمیل اطلاعات کاربرگ، مطابق راهنمای موجود در سامانه تحفه در زمان ثبت‌نام در قسمت مدارک طرح بارگذاری کنند.

وی افزود: متقاضیان در هنگام ثبت درخواست، نسبت به بارگیری کاربرگ امتیاز بندی تسهیلات معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی اقدام کنند.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: پس از ثبت‌نام و تکمیل پرونده متقاضیان، درخواست‌ ها در کارگروه‌های استانی بررسی و پس از تائید اولیه، پرونده برای بررسی و پرداخت به صندوق کارآفرینی امید ارجاع می‌شود.

محرابی اضافه کرد: در حال حاضر صاحبان روزنامه‌ها، سالنامه‌، فصلنامه‌ و دو فصلنامه‌ها می‌توانند برای دریافت تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه ویژه کسب و کارها و فعالان بخش فرهنگ و هنر، ثبت‌نام کنند.

وی با تأکید بر اینکه تسهیلات حمایتی مذکور در مراحل بعدی برای سایر رسانه‌ها نیز قابل پرداخت خواهد بود، خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت پیگیری و اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به شماره ۳۲۱۱۴۲۶۷ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.