استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی برای مقابله با کرونا

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در حال حاضر تمام سازه‌های تبلیغات محیطی در شهر قم به موضوعات مربوط به هشدار کرونا و عزاداری ایام صفر اختصاص یافته‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی برای مقابله با کرونا
شناسه : 27417 | انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده اظهار کرد: در حال حاضر تمام سازه‌های تبلیغات محیطی سطح شهر یا درگیر مسئله بیماری کرونا و هشدارهای بهداشتی بوده یا به موضوعات ایام صفر و اربعین اختصاص دارند.

وی با اشاره به اینکه هر دو موضوع مهم بوده و نباید مورد غفلت قرار بگیرن،د افزود: یک سیاست می‌تواند ایجاد پیام‌های تلفیقی در تبلیغات محیطی باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به استفاده از ظرفیت خودروهای عملیاتی شهرداری قم برای اطلاع‌رسانی و پخش پیام‌های هشداردهنده کرونا، ابراز داشت: توانی که شهرداری در این زمینه داشته، خودروهای تخلفات شهری و خدماتی بوده که به کار گرفته شده‌اند.

کلانترزاده با اشاره به پخش پیام‌های صوتی با نظر مرکز بهداشت قم، افزود: در حال حاضر ۱۲ خودرو برای این موضوع اختصاص یافته و افزایش تعداد این خودروها به دلیل جنبه عملیاتی برای شهر امکان پذیر نیست.

وی از دستگاه‌های دیگر از جمله نیروهای مسلح و مرکز بهداشت خواست تا خودروهای خود را به منظور پخش صوت‌های هشداردهنده برای همراهی با شهرداری به کار بگیرند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه پرخطرترین مناطق شهری در اولویت اطلاع‌رسانی قرار دارند، گفت: از زمانی که وضعیت قرمز شده پوشش اطلاع‌رسانی بنری و صوتی شهرداری قم گسترش پیدا کرده است.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.