استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی برای مقابله با کرونا

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در حال حاضر تمام سازه‌های تبلیغات محیطی در شهر قم به موضوعات مربوط به هشدار کرونا و عزاداری ایام صفر اختصاص یافته‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی برای مقابله با کرونا
شناسه : 27417 | انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده اظهار کرد: در حال حاضر تمام سازه‌های تبلیغات محیطی سطح شهر یا درگیر مسئله بیماری کرونا و هشدارهای بهداشتی بوده یا به موضوعات ایام صفر و اربعین اختصاص دارند.

وی با اشاره به اینکه هر دو موضوع مهم بوده و نباید مورد غفلت قرار بگیرن،د افزود: یک سیاست می‌تواند ایجاد پیام‌های تلفیقی در تبلیغات محیطی باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به استفاده از ظرفیت خودروهای عملیاتی شهرداری قم برای اطلاع‌رسانی و پخش پیام‌های هشداردهنده کرونا، ابراز داشت: توانی که شهرداری در این زمینه داشته، خودروهای تخلفات شهری و خدماتی بوده که به کار گرفته شده‌اند.

کلانترزاده با اشاره به پخش پیام‌های صوتی با نظر مرکز بهداشت قم، افزود: در حال حاضر ۱۲ خودرو برای این موضوع اختصاص یافته و افزایش تعداد این خودروها به دلیل جنبه عملیاتی برای شهر امکان پذیر نیست.

وی از دستگاه‌های دیگر از جمله نیروهای مسلح و مرکز بهداشت خواست تا خودروهای خود را به منظور پخش صوت‌های هشداردهنده برای همراهی با شهرداری به کار بگیرند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه پرخطرترین مناطق شهری در اولویت اطلاع‌رسانی قرار دارند، گفت: از زمانی که وضعیت قرمز شده پوشش اطلاع‌رسانی بنری و صوتی شهرداری قم گسترش پیدا کرده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.