قمی‌ها کمتر دست به یقه شدند

شهر بیست/ مدیرکل پزشکی قانونی قم گفت: آمار نزاع در این استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد کاهش یافته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قمی‌ها کمتر دست به یقه شدند
شناسه : 27325 | انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، حمید صدیقی آخا افزود: نیمه نخست امسال تعداد پنج هزار و ۵۶۳ پرونده نزاع به پزشکی قانونی قم ارجاع شد، در حالی‌که این آمار در مدت مشابه پارسال، ۶ هزار و ۷۲۹ مورد بوده است.

وی با اشاره به پرونده‌های مرگ مشکوک و ابهام‌آمیز، بیان کرد: نیمه نخست امسال ۶۳۳ پرونده مرگ مشکوک در پزشکی قانونی قم بررسی شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مرگ‌های مشکوک از جمله تصادف ها، سقوط از ارتفاع، فوت در اثر حادثه در محل کار و پیدا شدن اجساد از جمله مواردی است که برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی ارجاع می‌شود.

صدیقی آخا گفت: پرونده‌های پزشکی که از نظر مراجع قضایی با ابهام، پیچیدگی و شک روبه‌رو باشد در کمیسیون‌های تخصصی پزشکی قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در ۶ ماه نخست پارسال، ۳۵۰ پرونده در کمیسیون‌های تخصصی پزشکی قانونی قم مورد رسیدگی قرار گرفته که امسال با کاهش ۱۳ درصدی به ۳۰۶ مورد رسیده است.

وی بیان کرد: در ۶ ماه نخست پارسال، ۱۹ هزار و ۲۸۸ معاینه سرپایی در پزشکی قانونی انجام شد که امسال با کاهش ۱۳ درصدی به ۱۶ هزار و ۸۹۸ مورد رسیده است.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.