اتفاقات شهربازی سالاریه و ۷۲ تن موجب ذهنیت منفی شهروندان شد

شهر بیست/ رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در حال حاضر جذب سرمایه‌گذار برای احیای شهربازی میدان ۷۲ تن با جدیت در حال پیگیری است، گفت: مشکلاتی که برای دو شهربازی سالاریه و ۷۲ تن پیش آمد، موجب ایجاد یک ذهنیت منفی در مردم شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتفاقات شهربازی سالاریه و ۷۲ تن موجب ذهنیت منفی شهروندان شد
شناسه : 26429 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید اخوان با اشاره به اینکه شهربازی سالاریه و میدان ۷۲ تن دو پروژه قدیمی تفریحی در شهر قم هستند، اظهار کرد: مشکلاتی که برای این دو مجموعه پیش آمد، موجب ایجاد یک ذهنیت منفی در مردم شده است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم افزود: در حال حاضر جذب سرمایه‌گذار برای احیای شهربازی میدان ۷۲ تن با جدیت در حال پیگیری است و به این موضوع باید به عنوان راهی برای بازگشت سرمایه های اجتماعی نگاه کنیم.

اخوان اظهار داشت: در عرصه شکل‌دهی به پروژه‌های تفریحی، شهرداری نباید به طور مستقیم وارد شده و خودش اقدام به هزینه و خرید تجهیزات کند بلکه کار باید از طریق سرمایه گذار پیش برود.

وی با تاکید بر لزوم دعوت از سرمایه گذاران توانمند و ایجاد شهربازی‌های به‌روز در قم، گفت: باید این ذهنیت منفی را از بین ببریم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم به پروژه فاز پنج عمار یاسر اشاره کرد و افزود: سیاست شهرداری در این پروژه باید تسهیل گری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی باشد.

اخوان همچنین به تملک‌های سنگین پیش رو در این پروژه اشاره کرد و گفت: شهرداری باید برنامه‌ریزی مناسب برای توافق با مالکان را انجام دهد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.