اتفاقات شهربازی سالاریه و ۷۲ تن موجب ذهنیت منفی شهروندان شد

شهر بیست/ رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در حال حاضر جذب سرمایه‌گذار برای احیای شهربازی میدان ۷۲ تن با جدیت در حال پیگیری است، گفت: مشکلاتی که برای دو شهربازی سالاریه و ۷۲ تن پیش آمد، موجب ایجاد یک ذهنیت منفی در مردم شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتفاقات شهربازی سالاریه و ۷۲ تن موجب ذهنیت منفی شهروندان شد
شناسه : 26429 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید اخوان با اشاره به اینکه شهربازی سالاریه و میدان ۷۲ تن دو پروژه قدیمی تفریحی در شهر قم هستند، اظهار کرد: مشکلاتی که برای این دو مجموعه پیش آمد، موجب ایجاد یک ذهنیت منفی در مردم شده است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم افزود: در حال حاضر جذب سرمایه‌گذار برای احیای شهربازی میدان ۷۲ تن با جدیت در حال پیگیری است و به این موضوع باید به عنوان راهی برای بازگشت سرمایه های اجتماعی نگاه کنیم.

اخوان اظهار داشت: در عرصه شکل‌دهی به پروژه‌های تفریحی، شهرداری نباید به طور مستقیم وارد شده و خودش اقدام به هزینه و خرید تجهیزات کند بلکه کار باید از طریق سرمایه گذار پیش برود.

وی با تاکید بر لزوم دعوت از سرمایه گذاران توانمند و ایجاد شهربازی‌های به‌روز در قم، گفت: باید این ذهنیت منفی را از بین ببریم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم به پروژه فاز پنج عمار یاسر اشاره کرد و افزود: سیاست شهرداری در این پروژه باید تسهیل گری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی باشد.

اخوان همچنین به تملک‌های سنگین پیش رو در این پروژه اشاره کرد و گفت: شهرداری باید برنامه‌ریزی مناسب برای توافق با مالکان را انجام دهد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.