توهین به پیامبر اسلام نشانه سقوط مدعیان تمدن و انسانیت است

شهر بیست/ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با محکوم کردن انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر(ص) توسط نشریه فرانسوی، در بیانیه‌ای تأکید کرد: توهین به پیامبر اسلام حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توهین به پیامبر اسلام نشانه سقوط مدعیان تمدن و انسانیت است
شناسه : 26391 | انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای، انتشار کاریکاتورهای ناپسند به ساحت پیامبر اکرم(ص) توسط نشریه فرانسوی را محکوم و بر هوشیاری ملت‌های مسلمان در خصوص انگیزه واقعی از چنین اقدامات تأکید کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (الصف: ۸)

حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم توسط نشریه‌ای فرانسوی، فضای منفوری را ایجاد کرد و هر صاحب دردی را برآن می‌دارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدامات اهانت آمیز و رذیلانه را سم‌زدایی و محکوم کند.

قلم‌های زهرآگین، زبان‌های دشنام‌دهنده و حرکت‌های اختلاف افکن که در کشورهای غربی طی سال‌های گذشته بارها مشاهده شده است، باردیگر عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه همه موحدین و متدینین را جریحه دار و آزرده ساخت و حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را بشدت محکوم کرده و ضمن هشدار به آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوکران آنها در منطقه یادآور می‌شود که ملت‌های مسلمان بویژه مردم شریف ایران در مسائل این منطقه‌ی حسّاس، هشیار بوده و همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده‌اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • محمد

    تاریخ : 26 - آذر - 1400

    از کسانیکه با نام اسلام ضربه های مهلک از گروههایی مثل داعش و طالبان و القاعده دریافت کرده اند انتظار تمجید از مقدسات اسلامی نداشته باشید. در کشور خودمان افراد پلیدی هستند که فحشهای زننده به مقدسات جزئی از فرهنگ کلامی انهاست و علیرغم اطلاع امام جمعه و نهادهای انقلابی و مسئولین ذیربط، هرگز کسی اهمیت نداده. اگر قصد اصلاح دنیا را دارید از کشور خودتان شروع کنید.


    پاسخ