توهین به پیامبر اسلام نشانه سقوط مدعیان تمدن و انسانیت است

شهر بیست/ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با محکوم کردن انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر(ص) توسط نشریه فرانسوی، در بیانیه‌ای تأکید کرد: توهین به پیامبر اسلام حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توهین به پیامبر اسلام نشانه سقوط مدعیان تمدن و انسانیت است
شناسه : 26391 | انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای، انتشار کاریکاتورهای ناپسند به ساحت پیامبر اکرم(ص) توسط نشریه فرانسوی را محکوم و بر هوشیاری ملت‌های مسلمان در خصوص انگیزه واقعی از چنین اقدامات تأکید کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (الصف: ۸)

حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم توسط نشریه‌ای فرانسوی، فضای منفوری را ایجاد کرد و هر صاحب دردی را برآن می‌دارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدامات اهانت آمیز و رذیلانه را سم‌زدایی و محکوم کند.

قلم‌های زهرآگین، زبان‌های دشنام‌دهنده و حرکت‌های اختلاف افکن که در کشورهای غربی طی سال‌های گذشته بارها مشاهده شده است، باردیگر عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه همه موحدین و متدینین را جریحه دار و آزرده ساخت و حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را بشدت محکوم کرده و ضمن هشدار به آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوکران آنها در منطقه یادآور می‌شود که ملت‌های مسلمان بویژه مردم شریف ایران در مسائل این منطقه‌ی حسّاس، هشیار بوده و همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده‌اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • محمد

    تاریخ : 26 - آذر - 1400

    از کسانیکه با نام اسلام ضربه های مهلک از گروههایی مثل داعش و طالبان و القاعده دریافت کرده اند انتظار تمجید از مقدسات اسلامی نداشته باشید. در کشور خودمان افراد پلیدی هستند که فحشهای زننده به مقدسات جزئی از فرهنگ کلامی انهاست و علیرغم اطلاع امام جمعه و نهادهای انقلابی و مسئولین ذیربط، هرگز کسی اهمیت نداده. اگر قصد اصلاح دنیا را دارید از کشور خودتان شروع کنید.


    پاسخ