بررسی پرونده «گوهرناز» نیازمند زمان بیشتری است

شهر بیست/ بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب قم گفت: با توجه به وسعت پرونده شرکت «گوهرناز» و تعداد بالای شاکیان و اینکه پرونده مذکور تا کنون دارای ۲۲ جلد و جمعاً ۴۵۳۳ صفحه شده است، طبعاً رسیدگی به چنین پرونده‌ای نیازمند زمانی بیش از این خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی پرونده «گوهرناز» نیازمند زمان بیشتری است
شناسه : 25218 | انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مهدی حسن زاده اظهار کرد: در رابطه با پرونده موسوم به پرونده شرکت گوهرناز با موضوع اخلال در نظام اقتصادی از طریق جذب سرمایه در قالب مضاربه و حیف و میل کردن اموال مردم به اطلاع می رساند از روز تشکیل این پرونده تا کنون حدود ۶ ماه گذشته است.

وی ادامه داد: با توجه به وسعت پرونده و تعداد بالای شکات و اینکه پرونده مذکور تا کنون دارای ۲۲ جلد و جمعا ۴۵۳۳ صفحه شده است، طبعا رسیدگی به چنین پرونده ای نیازمند زمانی بیش از این بوده و کادر قضایی و پرسنل اداری دادسرای قم به صورت جهادی و شبانه روزی تمام توان خود را خصوص مختومه کردن هرچه سریعتر این پرونده به کار بسته‌اند.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب قم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از مراجعات مکرر شکات این پرونده، روند رسیدگی و مجموعه اقدامات، در کانال ایجاد شده در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/dadsaragoharenaz به صورت مستمر اطلاع رسانی شده و قابل دسترس برای عموم است.

نوشته های مشابه
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.