بررسی پرونده «گوهرناز» نیازمند زمان بیشتری است

شهر بیست/ بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب قم گفت: با توجه به وسعت پرونده شرکت «گوهرناز» و تعداد بالای شاکیان و اینکه پرونده مذکور تا کنون دارای ۲۲ جلد و جمعاً ۴۵۳۳ صفحه شده است، طبعاً رسیدگی به چنین پرونده‌ای نیازمند زمانی بیش از این خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی پرونده «گوهرناز» نیازمند زمان بیشتری است
شناسه : 25218 | انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مهدی حسن زاده اظهار کرد: در رابطه با پرونده موسوم به پرونده شرکت گوهرناز با موضوع اخلال در نظام اقتصادی از طریق جذب سرمایه در قالب مضاربه و حیف و میل کردن اموال مردم به اطلاع می رساند از روز تشکیل این پرونده تا کنون حدود ۶ ماه گذشته است.

وی ادامه داد: با توجه به وسعت پرونده و تعداد بالای شکات و اینکه پرونده مذکور تا کنون دارای ۲۲ جلد و جمعا ۴۵۳۳ صفحه شده است، طبعا رسیدگی به چنین پرونده ای نیازمند زمانی بیش از این بوده و کادر قضایی و پرسنل اداری دادسرای قم به صورت جهادی و شبانه روزی تمام توان خود را خصوص مختومه کردن هرچه سریعتر این پرونده به کار بسته‌اند.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب قم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از مراجعات مکرر شکات این پرونده، روند رسیدگی و مجموعه اقدامات، در کانال ایجاد شده در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/dadsaragoharenaz به صورت مستمر اطلاع رسانی شده و قابل دسترس برای عموم است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.