گوشت ارزان‌تر به دست مردم در قم می‌رسد

شهر بیست/ رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم از تصویب لایحه کاهش تعرفه بهای عوارض کشتارگاه در شورای اسلامی شهر قم خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در جهت کنترل قیمت گوشت مرغوب زیر قیمت ۱۰۰ هزار تومان در بازار امضاشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گوشت ارزان‌تر به دست مردم در قم می‌رسد
شناسه : 24460 | انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی‌ثابت با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و شیوع  بیماری کرونا، اظهار داشت: امروز زمان همبستگی و همدلی بین مردم و مسئولان بوده و باید در همه حوزه‌ها رفاه مردم را در نظر بگیریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم، کاهش تعرفه کشتارگاه را یکی از موضوعات موردتوجه شورا دانست و افزود: لایحه کاهش تعرفه کشتارگاه‌ها به ۲۵ درصد باهدف کمک به مردم و به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه به شورا واصل‌شده و موردبررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم، نحوه تصویب این لایحه را تشریح کرد و گفت: تنها دیوان می‌تواند لایحه تصویب‌شده در شورا را نقض کند و برای حل این مشکل لایحه‌ای جدید در کمیسیون خدمات شهری شورا موردبررسی قرار گرفت.

سبحانی‌ثابت از امضا تفاهم‌نامه‌ای بین اتحادیه پروتئینی و قصابان و کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم خبر داد و تصریح کرد: این تفاهم‌نامه در جهت کنترل قیمت گوشت مرغوب زیر قیمت ۱۰۰ هزار تومان در بازار امضاشده و بر اساس این تفاهم‌نامه لایحه کاهش تعرفه کشتارگاه پس از توافق اتحادیه و تصویب در کمیسیون خدمات شهری به صحن شورای اسلامی شهر قم آورده شد.

وی، تصویب این لایحه را با اکثریت آراء نشان‌دهنده همدلی و دغدغه‌مند بودن شورای اسلامی شهر قم دانست و خاطرنشان کرد: این لایحه با توجه به لزوم رفع مسائل و مشکلات معیشتی مردم در شرایط کرونا و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت کمک به اقشار کم‌درآمد به تصویب رسیده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.