گوشت ارزان‌تر به دست مردم در قم می‌رسد

شهر بیست/ رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم از تصویب لایحه کاهش تعرفه بهای عوارض کشتارگاه در شورای اسلامی شهر قم خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در جهت کنترل قیمت گوشت مرغوب زیر قیمت ۱۰۰ هزار تومان در بازار امضاشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گوشت ارزان‌تر به دست مردم در قم می‌رسد
شناسه : 24460 | انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی‌ثابت با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و شیوع  بیماری کرونا، اظهار داشت: امروز زمان همبستگی و همدلی بین مردم و مسئولان بوده و باید در همه حوزه‌ها رفاه مردم را در نظر بگیریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم، کاهش تعرفه کشتارگاه را یکی از موضوعات موردتوجه شورا دانست و افزود: لایحه کاهش تعرفه کشتارگاه‌ها به ۲۵ درصد باهدف کمک به مردم و به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه به شورا واصل‌شده و موردبررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم، نحوه تصویب این لایحه را تشریح کرد و گفت: تنها دیوان می‌تواند لایحه تصویب‌شده در شورا را نقض کند و برای حل این مشکل لایحه‌ای جدید در کمیسیون خدمات شهری شورا موردبررسی قرار گرفت.

سبحانی‌ثابت از امضا تفاهم‌نامه‌ای بین اتحادیه پروتئینی و قصابان و کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم خبر داد و تصریح کرد: این تفاهم‌نامه در جهت کنترل قیمت گوشت مرغوب زیر قیمت ۱۰۰ هزار تومان در بازار امضاشده و بر اساس این تفاهم‌نامه لایحه کاهش تعرفه کشتارگاه پس از توافق اتحادیه و تصویب در کمیسیون خدمات شهری به صحن شورای اسلامی شهر قم آورده شد.

وی، تصویب این لایحه را با اکثریت آراء نشان‌دهنده همدلی و دغدغه‌مند بودن شورای اسلامی شهر قم دانست و خاطرنشان کرد: این لایحه با توجه به لزوم رفع مسائل و مشکلات معیشتی مردم در شرایط کرونا و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت کمک به اقشار کم‌درآمد به تصویب رسیده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.