زیرگذر تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم(ص) تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شهر بیست/ شهردار منطقه پنج قم از افتتاح و بهره‌برداری زیرگذر تقاطع بلوار فردوسی و پیامبر اعظم(ص) تا سه ماه آینده خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زیرگذر تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم(ص) تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد
شناسه : 24406 | انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای توسعه منطقه پنج، اظهار داشت: در یکی دو سال گذشته تحولات و اقدامات ارزشمندی در ایجاد پروژه‌های ترافیکی صورت گرفته، هرچند مشکلات ترافیکی جدی نیز در منطقه وجود دارد.

شهردار منطقه پنج قم با بیان اینکه برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی باید تمامی جوانب سنجیده شود، افزود: در اجرای پروژه‌های ترافیکی، تیم کارشناسی، پلیس راهنمایی و رانندگی، کارشناسان حمل‌ونقل و اعضای شورای ترافیک باید نظر خود را باید در جهت تصمیم‌گیری بدهند و هر تغییری در منطقه نیاز به آسیب‌شناسی دارد و شهرداری تنها مجری اجرای مصوبات است.

اقبالیان تصریح کرد: از سال ۹۸ به غیر از پروژه تقاطع ولی‌عصر(عج)، دو پروژه کلان شامل بلوار حکیم فردوسی و بلوار حضرت خدیجه(س) در دست اقدام است که در این خصوص بلوار حکیم فردوسی که اتصال رینگ دوم شهری است، در آن زیرگذر و بلوار حدفاصل میدان قلم تا زیرگذر بلوار پیامبر اعظم(ص) تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر در حد زیرسازی است.

وی ادامه داد: با ایجاد پروژه فردوسی، از بلوار امام علی(ع) و یادگار امام(ره) و بلوار امین و صدوقی و رسالت تا بلوار جمهوری به هم اتصال می‌یابد و تا میدان پلیس تا شهید محلاتی و بلوار امام علی(ع) وصل می‌شود، این طول مسیر تأثیر زیادی در کاهش ترافیک و رونق اقتصادی دارد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.