لزوم اصلاح دستورالعمل‌های بودجه شهرداری در سال جاری

شهر بیست/ معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به لزوم اصلاح دستورالعمل‌های بودجه شهرداری در سال جاری، گفت: با توجه به تغییرات و ابهامات بودجه، کمیته‌ای تخصصی با موضوع برنامه، بودجه و ارزیابی به این مسئله رسیدگی می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم اصلاح دستورالعمل‌های بودجه شهرداری در سال جاری
شناسه : 23429 | انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن رنجبر با اشاره به لزوم اصلاح دستورالعمل‌های بودجه شهرداری در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به تغییرات و ابهامات بودجه، کمیته‌ای تخصصی با موضوع برنامه، بودجه و ارزیابی به این مسئله رسیدگی می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از اصلاح دستورالعمل بودجه شهرداری‌ها خبر داد و افزود: اصلاح دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها در خصوص بودجه، نیازمند کارگروهی با محوریت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری قم برای اصلاح است.

رنجبر تصریح کرد: جلسه کمیته تخصصی برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری‌های کلان‌شهرها سه‌شنبه گذشته با حضور مدیران بودجه شهرداری‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

وی یکی از مصوبات جلسه کمیته تخصصی برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری‌های کلان‌شهرها را تشکیل کارگروهی با محوریت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اعلام و تصریح کرد: این تصمیم بر اساس گزارش‌ها و وجود ابهامات و مشکلات در دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها گرفته شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم یکی از هدف تشکیل این کارگروه را اصلاح و جمع‌بندی نظرات به سازمان شهرداری‌ها دانست و خاطرنشان کرد: همچنین ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی در شهرداری مشهد نیز از دیگر موضوعات موردبررسی در جلسه کمیته تخصصی برنامه‌وبودجه کلان‌شهرها بود.

رنجبر ادامه داد: چالش‌های موجود در وب‌سایت جدید بودجه سازمان شهرداری‌ها و راهکارهای اصلاح و تغییر در نظام حسابداری برای اجرای دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها درزمینه تهیه، تدوین، اجرا و تفریغ بودجه شهرداری‌ها نیز یکی دیگر از مصوبات این جلسه بوده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.