لزوم اصلاح دستورالعمل‌های بودجه شهرداری در سال جاری

شهر بیست/ معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به لزوم اصلاح دستورالعمل‌های بودجه شهرداری در سال جاری، گفت: با توجه به تغییرات و ابهامات بودجه، کمیته‌ای تخصصی با موضوع برنامه، بودجه و ارزیابی به این مسئله رسیدگی می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم اصلاح دستورالعمل‌های بودجه شهرداری در سال جاری
شناسه : 23429 | انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن رنجبر با اشاره به لزوم اصلاح دستورالعمل‌های بودجه شهرداری در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به تغییرات و ابهامات بودجه، کمیته‌ای تخصصی با موضوع برنامه، بودجه و ارزیابی به این مسئله رسیدگی می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از اصلاح دستورالعمل بودجه شهرداری‌ها خبر داد و افزود: اصلاح دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها در خصوص بودجه، نیازمند کارگروهی با محوریت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری قم برای اصلاح است.

رنجبر تصریح کرد: جلسه کمیته تخصصی برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری‌های کلان‌شهرها سه‌شنبه گذشته با حضور مدیران بودجه شهرداری‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

وی یکی از مصوبات جلسه کمیته تخصصی برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری‌های کلان‌شهرها را تشکیل کارگروهی با محوریت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اعلام و تصریح کرد: این تصمیم بر اساس گزارش‌ها و وجود ابهامات و مشکلات در دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها گرفته شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم یکی از هدف تشکیل این کارگروه را اصلاح و جمع‌بندی نظرات به سازمان شهرداری‌ها دانست و خاطرنشان کرد: همچنین ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی در شهرداری مشهد نیز از دیگر موضوعات موردبررسی در جلسه کمیته تخصصی برنامه‌وبودجه کلان‌شهرها بود.

رنجبر ادامه داد: چالش‌های موجود در وب‌سایت جدید بودجه سازمان شهرداری‌ها و راهکارهای اصلاح و تغییر در نظام حسابداری برای اجرای دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها درزمینه تهیه، تدوین، اجرا و تفریغ بودجه شهرداری‌ها نیز یکی دیگر از مصوبات این جلسه بوده است.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.