جزئیات آتش‌سوزی محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س)

شهر بیست/ سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام جزئیات آتش سوزی محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) قم را تشریح کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات آتش‌سوزی محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س)
شناسه : 23032 | انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، روح الله عباسپور با اشاره به آتش سوزی عصر امروز در محوطه جامعه الزهرا(س) اظهار داشت: در نتیجه بارندگی‌های اخیر سطح محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) از گیاه پوشانده شده بود که با گرمای هوا خشک شده و به صورت خارهای خشک درآمده بود که مستعد آتش سوزی بود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جامعه الزهرا با بیان اینکه این آتش سوزی در بخشی از محوطه جنوبی جامعه الزهرا رخ داده است، افزود: این آتش سوزی از محوطه جنوبی جامعه الزهرا(س) مشرف به خیابان یاسمن آغاز شد و به دلیل وجود بوته‌ها و خارهای خشک به سرعت رشد کرد و تقریبا یک سوم باغ جامعه الزهرا(س) طعمه حریق شد.

وی از حضور ۱۰ گروه امداد آتش نشانی در صحنه خبر داد و گفت: علت قطعی این حادثه مشخص نیست و تیم‌های کارشناسی آتش‌نشانی در حال بررسی علت حادثه هستند.

عباسپور با بیان اینکه این آتش سوزی بیش از ۲ ساعت ادامه داشت، افزود: با توجه به سرعت بالای سرایت آتش بخش گسترده‌ای از محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) درگیر این آتش سوزی شد و در نتیجه آن دود غلیظ ناشی از آن کل محوطه را پوشاند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه درخت مثمری در این منطقه آسیب ندیده است، افزود: محوطه فاقد درختان سبز و مثمر بود و با تلاش نیروهای آتش نشان با وجود پیشروی سریع، خوشبختانه این آتش‌سوزی به ساختمان ها و تاسیسات سرایت نکرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.