جزئیات آتش‌سوزی محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س)

شهر بیست/ سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام جزئیات آتش سوزی محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) قم را تشریح کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات آتش‌سوزی محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س)
شناسه : 23032 | انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، روح الله عباسپور با اشاره به آتش سوزی عصر امروز در محوطه جامعه الزهرا(س) اظهار داشت: در نتیجه بارندگی‌های اخیر سطح محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) از گیاه پوشانده شده بود که با گرمای هوا خشک شده و به صورت خارهای خشک درآمده بود که مستعد آتش سوزی بود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جامعه الزهرا با بیان اینکه این آتش سوزی در بخشی از محوطه جنوبی جامعه الزهرا رخ داده است، افزود: این آتش سوزی از محوطه جنوبی جامعه الزهرا(س) مشرف به خیابان یاسمن آغاز شد و به دلیل وجود بوته‌ها و خارهای خشک به سرعت رشد کرد و تقریبا یک سوم باغ جامعه الزهرا(س) طعمه حریق شد.

وی از حضور ۱۰ گروه امداد آتش نشانی در صحنه خبر داد و گفت: علت قطعی این حادثه مشخص نیست و تیم‌های کارشناسی آتش‌نشانی در حال بررسی علت حادثه هستند.

عباسپور با بیان اینکه این آتش سوزی بیش از ۲ ساعت ادامه داشت، افزود: با توجه به سرعت بالای سرایت آتش بخش گسترده‌ای از محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) درگیر این آتش سوزی شد و در نتیجه آن دود غلیظ ناشی از آن کل محوطه را پوشاند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه درخت مثمری در این منطقه آسیب ندیده است، افزود: محوطه فاقد درختان سبز و مثمر بود و با تلاش نیروهای آتش نشان با وجود پیشروی سریع، خوشبختانه این آتش‌سوزی به ساختمان ها و تاسیسات سرایت نکرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.