اجاره غرفه‌داران، اماکن فرهنگی شهرداری قم و مشاغل آسیب‌دیده در کرونا بخشیده شد

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: اجاره غرفه‌داران و ورزشگاه‌ها و اماکن فرهنگی و غرفه‌های آرامستان‌ها و مشاغل آسیب‌دیده بخشیده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجاره غرفه‌داران، اماکن فرهنگی شهرداری قم و مشاغل آسیب‌دیده در کرونا بخشیده شد
شناسه : 21823 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع در جلسه ستاد پیشگیری و هماهنگی پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از اسفندماه سال قبل، تسهیلاتی را برای مشاغل طرف قرارداد با شهرداری در نظر گرفته شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: اجاره غرفه‌داران و ورزشگاه ها و اماکن فرهنگی و غرفه‌های آرامستان‌ها و پارکینگ‌ها و مشاغل آسیب‌دیده در کرونا بخشیده شد.

سامع تصریح کرد: مصوبه ای در شورای اسلامی شهر قم برای برای تسیهلات خاص در بهشت معصومه(س) در رایگان کردن بخش مهمی از هزینه ها و قبور قائل شدیم و برای غرفه‌ها و اماکن قرار شد جهت نقد شدن چک‌ها فعلا پیگیری نشود و بخشودگی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال رصد مشاغل آسیب دیده مرتبط با شهرداری هستیم و تقریبا فهرست در سازمان‌های مختلف احصاء شد و از مشاغلی که به طور کامل متوقف بوده‌اند هزینه ای دریافت نمی‌شود و به میزان خسارتی که به افراد در این شغل وارد شده شهرداری هزینه ای دریافت نمی‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: عدم دریافت درآمد در این مدت و افزایش هزینه‌ها و خساراتی که به بودجه برخی از سازمان‌ها وارد شده متحمل زیان‌هایی شدیم و شهردار قم، مکاتباتی با استانداری انجام داد تا بودجه‌ای به این بخش اختصاص یابد و سازمان‌هایی که کارهایشان وابسته به این درآمدهاست بتوانند از آن استفاده و در شرایط عادی نیز بتوانند کار کنند.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.