کارهای خیر در حرم حضرت معصومه(س) تعطیل بردار نیست

شهر بیست/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به غربت حرم مطهر در روزهایی کرونایی، گفت: امسال با وجود بسته بودن در‌های حرم مطهر به علت شرایط پیش‌آمده، از توجه مردم به این مکان مقدس کاسته نشده و کارهای خیر در این حرم و دیگر اماکن مقدس نیز تعطیل نمی‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارهای خیر در حرم حضرت معصومه(س) تعطیل بردار نیست
شناسه : 21587 | انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حرم حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در مراسم آغاز رزمایش «همدلی و احسان» که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: کارهای خیر در حرم اهل بیت(ع) تعطیل بردار نیست.

وی با اشاره به غربت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در روزهایی کرونایی تصریح کرد: امسال با وجود بسته بودن در‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به علت شرایط پیش‌آمده، از توجه مردم به این مکان مقدس کاسته نشده و کارهای خیر در این حرم و دیگر اماکن مقدس نیز تعطیل نمی‌شود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ترجیح دادند رزمایش همدلی و احسان از حرم مطهر آغاز شود، گفت: حرم اهل‌بیت(ع) محل امن و امید مردم است و رسانه های معاند خارجی باید بدانند حرم‌ها چه تعطیل باشند و چه باز، مردم باب خیر و صراط مستقیم را فراموش نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام رحلت ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س) و میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام قرار داریم، افزود: این دو شخصیت در سخت‌ترین شرایط زندگی خود احسان و کمک به دین را فراموش نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی مطرح کرد: حضرت خدیجه(س) هر چه داشت به پای دین و پیامبر اسلام(ص) ریخت و امام حسن علیه‌السلام نیز همیشه منزلشان برای زائران مدینه‌النبی باز بود و کاری که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام می‌دهد کاری الهی و در مسیر کارهای اهل‌بیت(ع) است.

وی با اشاره به آیه شریفه «تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى» خاطرنشان کرد: در این آیه بر سه شاخص تعاون و همکاری، انجام کار خیر و نیت خالص داشتن در انجام امور خیر تأکید شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: هیچ کار بزرگی بدون تعاون صورت نمی‌گیرد و این تعاون باید بر اساس خیر باشد و اگر اینچنین نباشد نتیجه آن داعش و دیگر گروه‌های خرابکار می‌شود و خود کار خیر هم باید بر اساس تقوای الهی و ترس از خدا باشد و اگر اینچنین نباشد مورد رضایت خداوند متعال نیست.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.