کارهای خیر در حرم حضرت معصومه(س) تعطیل بردار نیست

شهر بیست/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به غربت حرم مطهر در روزهایی کرونایی، گفت: امسال با وجود بسته بودن در‌های حرم مطهر به علت شرایط پیش‌آمده، از توجه مردم به این مکان مقدس کاسته نشده و کارهای خیر در این حرم و دیگر اماکن مقدس نیز تعطیل نمی‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارهای خیر در حرم حضرت معصومه(س) تعطیل بردار نیست
شناسه : 21587 | انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حرم حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در مراسم آغاز رزمایش «همدلی و احسان» که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: کارهای خیر در حرم اهل بیت(ع) تعطیل بردار نیست.

وی با اشاره به غربت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در روزهایی کرونایی تصریح کرد: امسال با وجود بسته بودن در‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به علت شرایط پیش‌آمده، از توجه مردم به این مکان مقدس کاسته نشده و کارهای خیر در این حرم و دیگر اماکن مقدس نیز تعطیل نمی‌شود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ترجیح دادند رزمایش همدلی و احسان از حرم مطهر آغاز شود، گفت: حرم اهل‌بیت(ع) محل امن و امید مردم است و رسانه های معاند خارجی باید بدانند حرم‌ها چه تعطیل باشند و چه باز، مردم باب خیر و صراط مستقیم را فراموش نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام رحلت ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س) و میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام قرار داریم، افزود: این دو شخصیت در سخت‌ترین شرایط زندگی خود احسان و کمک به دین را فراموش نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی مطرح کرد: حضرت خدیجه(س) هر چه داشت به پای دین و پیامبر اسلام(ص) ریخت و امام حسن علیه‌السلام نیز همیشه منزلشان برای زائران مدینه‌النبی باز بود و کاری که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام می‌دهد کاری الهی و در مسیر کارهای اهل‌بیت(ع) است.

وی با اشاره به آیه شریفه «تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى» خاطرنشان کرد: در این آیه بر سه شاخص تعاون و همکاری، انجام کار خیر و نیت خالص داشتن در انجام امور خیر تأکید شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: هیچ کار بزرگی بدون تعاون صورت نمی‌گیرد و این تعاون باید بر اساس خیر باشد و اگر اینچنین نباشد نتیجه آن داعش و دیگر گروه‌های خرابکار می‌شود و خود کار خیر هم باید بر اساس تقوای الهی و ترس از خدا باشد و اگر اینچنین نباشد مورد رضایت خداوند متعال نیست.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.