«هم‌نفس» با نیازمندان در ماه رمضان/ توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی با یاد شهید سلیمانی

شهر بیست/ گروه جهادی خادمین آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با ماه مبارک رمضان، با نیت خشنودی امیرالمؤمنین(ع) و با یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۱۰ بسته معیشتی و ۸۳ بسته نذر شادی برای کودکان خانواده‌های نیازمند در قم، تهیه و توزیع کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«هم‌نفس» با نیازمندان در ماه رمضان/ توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی با یاد شهید سلیمانی
شناسه : 21401 | انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک مؤمنانه به اقشار آسیب‌پذیر و همزمان با بسیاری از گروه‌های جهادی در کشور، گروه جهادی خادمین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در قالب طرح «هم‌نفس»، ۱۱۰ بسته معیشتی را با مشارکت مردمی و اهدای هدایا و نذورات در شامگاه روز پنجم ماه مبارک رمضان توزیع کرد.

رزمایش سراسری مؤمنانه جهت کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا از ابتدای ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در قم نیز آغاز شد و بسیاری از گروه‌های جهادی در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری خودجوش و آتش به اختیار عمل کردند.

گروه جهادی خادمین حرم مطهر حضرت معصومه(س)، طرح هم‌نفس را با تهیه و توزیع ماسک‌های پارچه‌ای بهداشتی آغاز کرد و در گام بعدی اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی جهت قربانی و توزیع آن بین نیازمندان کرد و سومین گام خود را با نیت خشنودی مولی الموحدین حضرت علی (ع) و با یاد سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ۱۱۰ بسته معیشتی و ۸۳ بسته نذر شادی برای کودکان این خانواده ها تهیه و توزیع کرد.

لازم به ذکر است گروه جهادی خادمین آستان مقدس حضرت معصومه(س) وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و کاملا مستقل و مردمی و خودجوش این فعالیت‌ها را در قالب طرح «هم‌نفس» انجام داده است. هزینه ریالی هر بسته معیشتی معادل ۳۰۰ هزار تومان است که شامل اقلام اساسی و مورد نیاز مانند روغن، رب، چای، مرغ و گوشت می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.