«هم‌نفس» با نیازمندان در ماه رمضان/ توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی با یاد شهید سلیمانی

شهر بیست/ گروه جهادی خادمین آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با ماه مبارک رمضان، با نیت خشنودی امیرالمؤمنین(ع) و با یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۱۰ بسته معیشتی و ۸۳ بسته نذر شادی برای کودکان خانواده‌های نیازمند در قم، تهیه و توزیع کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«هم‌نفس» با نیازمندان در ماه رمضان/ توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی با یاد شهید سلیمانی
شناسه : 21401 | انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک مؤمنانه به اقشار آسیب‌پذیر و همزمان با بسیاری از گروه‌های جهادی در کشور، گروه جهادی خادمین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در قالب طرح «هم‌نفس»، ۱۱۰ بسته معیشتی را با مشارکت مردمی و اهدای هدایا و نذورات در شامگاه روز پنجم ماه مبارک رمضان توزیع کرد.

رزمایش سراسری مؤمنانه جهت کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا از ابتدای ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در قم نیز آغاز شد و بسیاری از گروه‌های جهادی در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری خودجوش و آتش به اختیار عمل کردند.

گروه جهادی خادمین حرم مطهر حضرت معصومه(س)، طرح هم‌نفس را با تهیه و توزیع ماسک‌های پارچه‌ای بهداشتی آغاز کرد و در گام بعدی اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی جهت قربانی و توزیع آن بین نیازمندان کرد و سومین گام خود را با نیت خشنودی مولی الموحدین حضرت علی (ع) و با یاد سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ۱۱۰ بسته معیشتی و ۸۳ بسته نذر شادی برای کودکان این خانواده ها تهیه و توزیع کرد.

لازم به ذکر است گروه جهادی خادمین آستان مقدس حضرت معصومه(س) وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و کاملا مستقل و مردمی و خودجوش این فعالیت‌ها را در قالب طرح «هم‌نفس» انجام داده است. هزینه ریالی هر بسته معیشتی معادل ۳۰۰ هزار تومان است که شامل اقلام اساسی و مورد نیاز مانند روغن، رب، چای، مرغ و گوشت می‌شود.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.