سوختگیری در قم فقط با کارت بانکی انجام می‌شود

شهر بیست/ روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخت بهای سوخت در جایگاه‌های سوخت این استان فقط با استفاده از کارت بانکی صورت می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سوختگیری در قم فقط با کارت بانکی انجام می‌شود
شناسه : 19718 | انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با هدف رعایت الزامات بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح استان پرداخت بهای سوخت تا اطلاع ثانوی در استان قم با استفاده از کارت بانکی صورت می‌گیرد و به‌هیچ‌عنوان به‌صورت نقد امکان‌پذیر نیست.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تأکید کرده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به‌جهت رعایت الزامات بهداشتی پرداخت بهای فرآورده صرفاً از طریق کارت‌های بانکی و با استفاده از دستگاه‌های پرداخت بانکی مستقر در جایگاه‌های سوخت صورت می‌پذیرد و دریافت وجه نقد ممکن نیست.

این اطلاعیه از شهروندان خواسته است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در ساعات غیرپیک و کم‌تراکم به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و برای حفظ سلامت خود و هم‌استانی‌های عزیز فقط با استفاده از کارت بانکی مبلغ سوخت را پرداخت کنند.

استان قم دارای تعداد ۶۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مایع و گاز است که از این تعداد ۱۹ باب آن ۲منظوره، ۳۱ باب تک‌‌منظوره سوخت مایع و ۱۸ باب نیز تک‌منظوره CNG است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.