سوختگیری در قم فقط با کارت بانکی انجام می‌شود

شهر بیست/ روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخت بهای سوخت در جایگاه‌های سوخت این استان فقط با استفاده از کارت بانکی صورت می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سوختگیری در قم فقط با کارت بانکی انجام می‌شود
شناسه : 19718 | انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با هدف رعایت الزامات بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح استان پرداخت بهای سوخت تا اطلاع ثانوی در استان قم با استفاده از کارت بانکی صورت می‌گیرد و به‌هیچ‌عنوان به‌صورت نقد امکان‌پذیر نیست.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تأکید کرده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به‌جهت رعایت الزامات بهداشتی پرداخت بهای فرآورده صرفاً از طریق کارت‌های بانکی و با استفاده از دستگاه‌های پرداخت بانکی مستقر در جایگاه‌های سوخت صورت می‌پذیرد و دریافت وجه نقد ممکن نیست.

این اطلاعیه از شهروندان خواسته است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در ساعات غیرپیک و کم‌تراکم به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و برای حفظ سلامت خود و هم‌استانی‌های عزیز فقط با استفاده از کارت بانکی مبلغ سوخت را پرداخت کنند.

استان قم دارای تعداد ۶۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مایع و گاز است که از این تعداد ۱۹ باب آن ۲منظوره، ۳۱ باب تک‌‌منظوره سوخت مایع و ۱۸ باب نیز تک‌منظوره CNG است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.