بستر مناسب برای کویرنوردی در بخش مرکزی قم فراهم است

شهر بیست/ بخشدار مرکزی قم گفت: این بخش برای کویرنوردی موقعیت و بستر مناسبی دارد و علاقه‌مندان به طبیعت می‌توانند، تجربه به‌یادماندنی را از حضور در بخش مرکزی به یاد بسپارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بستر مناسب برای کویرنوردی در بخش مرکزی قم فراهم است
شناسه : 18455 | انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سید داوود حاجی‌حسینی بیان کرد: وسعت قابل‌توجهی از بخش مرکزی قم در حاشیه کویر قرار گرفته و دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که می‌تواند عامل مهمی برای حضور گردشگران و رونق اقتصادی منطقه باشد.

وی افزود:‌ بخش مرکزی با شهر قم فاصله کوتاهی دارد و علاقه‌مندان به کویرنوردی از داخل و خارج استان می‌توانند به سهولت در این منطقه حاضر شده و از نزدیک زیبایی‌های کویر و زندگی مردمان حاشیه آن را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: فعالیت گسترده‌ای برای تبلیغ جاذبه‌های گردشگری بخش مرکزی به‌خصوص در موضوع کویرنوردی در حال انجام است و تاکنون هزاران برگه راهنمای مسافر برای دعوت از زائران و گردشگران برای حضور در این بخش توزیع‌شده است.

حاجی حسینی گفت: در همین رابطه برای ایام نوروز در پیش رو،‌ پنج روستای بخش مرکزی به‌عنوان مناطق هدف بوم‌گردی و کویرنوردی انتخاب و بسترهای لازم برای جذب گردشگران نوروزی در آن‌ها ایجادشده است.

وی بیان کرد: مردم نوع‌دوست بخش مرکزی با آماده کردن غذاهای سنتی مخصوص مناطق کویری و فراهم کردن شرایط زندگی در محیط‌ ساده و بانشاط روستا، لحظات خوشی را برای گردشگران مهیا خواهند کرد.

وی ادامه داد: تجربه به‌یادماندنی شترسواری در دل کویر از دیگر جاذبه‌های گردشگری در بخش مرکزی قم است که آرامش خاصی را در دل گردشگران ایجاد می‌کند و همواره موردتوجه دوستداران طبیعت است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.