بستر مناسب برای کویرنوردی در بخش مرکزی قم فراهم است

شهر بیست/ بخشدار مرکزی قم گفت: این بخش برای کویرنوردی موقعیت و بستر مناسبی دارد و علاقه‌مندان به طبیعت می‌توانند، تجربه به‌یادماندنی را از حضور در بخش مرکزی به یاد بسپارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بستر مناسب برای کویرنوردی در بخش مرکزی قم فراهم است
شناسه : 18455 | انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سید داوود حاجی‌حسینی بیان کرد: وسعت قابل‌توجهی از بخش مرکزی قم در حاشیه کویر قرار گرفته و دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که می‌تواند عامل مهمی برای حضور گردشگران و رونق اقتصادی منطقه باشد.

وی افزود:‌ بخش مرکزی با شهر قم فاصله کوتاهی دارد و علاقه‌مندان به کویرنوردی از داخل و خارج استان می‌توانند به سهولت در این منطقه حاضر شده و از نزدیک زیبایی‌های کویر و زندگی مردمان حاشیه آن را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: فعالیت گسترده‌ای برای تبلیغ جاذبه‌های گردشگری بخش مرکزی به‌خصوص در موضوع کویرنوردی در حال انجام است و تاکنون هزاران برگه راهنمای مسافر برای دعوت از زائران و گردشگران برای حضور در این بخش توزیع‌شده است.

حاجی حسینی گفت: در همین رابطه برای ایام نوروز در پیش رو،‌ پنج روستای بخش مرکزی به‌عنوان مناطق هدف بوم‌گردی و کویرنوردی انتخاب و بسترهای لازم برای جذب گردشگران نوروزی در آن‌ها ایجادشده است.

وی بیان کرد: مردم نوع‌دوست بخش مرکزی با آماده کردن غذاهای سنتی مخصوص مناطق کویری و فراهم کردن شرایط زندگی در محیط‌ ساده و بانشاط روستا، لحظات خوشی را برای گردشگران مهیا خواهند کرد.

وی ادامه داد: تجربه به‌یادماندنی شترسواری در دل کویر از دیگر جاذبه‌های گردشگری در بخش مرکزی قم است که آرامش خاصی را در دل گردشگران ایجاد می‌کند و همواره موردتوجه دوستداران طبیعت است.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.