اعزام محموله کمک‌های مردم قم به سیل‌زدگان سیستان

شهر بیست/ مدیرکل کمیته امداد استان قم از اعزام محموله ۱۳۰ میلیون تومانی کمک‌های مردم نوع‌دوست قم به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعزام محموله کمک‌های مردم قم به سیل‌زدگان سیستان
شناسه : 17626 | انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قم، اکبر میرشکار با اشاره به اینکه مردم قم در همه صحنه‌ها پیشگام هستند، گفت: با کمک‌های همشهریان همدل و خیر استان قم توانستیم خیلی زود به کمک هم‌وطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان شتافته و نخستین محموله کمک‌ها را به آن مناطق ارسال کنیم.

وی با اشاره به اینکه این محموله شامل مواد خوراکی، پوشاک، لوازم گرمایشی و بهداشتی است افزود: برنج، روغن، کنسرو، انواع لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه، پتو، لحاف و تشک و اقلام بهداشتی و شوینده ازجمله وسایلی است که برای هم‌وطنان گرفتار سیل ارسال‌شده است.

میرشکار برودت هوا و فصل سرما را خاطرنشان کرد و گفت: در حال حاضر علاوه بر مواد خوراکی، لوازم گرمایشی مثل پتو و پوشاک نو یکی از مهم‌ترین نیازهای سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم بابیان اینکه ارزش نخستین محموله کمک‌های مردم قم به استان سیستان و بلوچستان ۱۳۰ میلیون تومان بوده است گفت: هم‌اکنون ۵ دفتر کمیته امداد و ۴۲ مرکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم عزیز استان قم هستند.

وی افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۰۹۵۲ با کد شناسه ۹۸۹۹۳۰ و کد دستوری #۵*۰۲۵*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست استان برای سیل‌زدگان است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.