برپایی دسته عزای خادمان و زائران در سالروز رحلت حضرت معصومه(س)

شهر بیست/ دسته عزاداری خادمان و زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) همزمان با سالروز رحلت شهادت‌گونه ایشان از بیت‌النور به سمت حرم مطهر برپا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی دسته عزای خادمان و زائران در سالروز رحلت حضرت معصومه(س)
شناسه : 15285 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، خادمان و زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در روز رحلت شهادت‌گونه ایشان در قالب دسته عزاداری از بیت‌النور به سمت آستان مقدس حرکت می‌کنند.

این اجتماع روز شنبه ۱۶ آذرماه از ساعت ۸:۳۰ در بیت‌النور واقع در میدان میر آغاز می‌شود و خواهران در مسجد بیت‌النور و برادران نیز در مسجد اهل‌بیت(ع) گردهم می‌آیند.

مراسم عزاداری خواهران با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری و مداحی حسن حیدرزاده در مسجد بیت‌النور و مراسم عزاداری برادران با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مرثیه‌خوانی حسن شالبافان در مسجد اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود و عزاداران ساعت ۹:۳۰ به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) حرکت می‌کنند.

در طول مسیر از بیت‌النور تا حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) مهدی سلحشور، حسن شالبافان و مهدی رسولی به مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

خادمان و زائران بعد از طی مسیر ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر بانوی کرامت تجمع کرده و با مداحی مهدی سلحشور و مهدی رسولی به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.

حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بعد از حضور در قم در مکانی به نام بیت‌النور اسکان پیدا کردند و بعد از مدتی کوتاه روح ملکوتی حضرت به دیدار معبود شتافت. این مکان(بیت‌النور) در ۴۵ متری عمار یاسر، میدان میر واقع شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.