برپایی دسته عزای خادمان و زائران در سالروز رحلت حضرت معصومه(س)

شهر بیست/ دسته عزاداری خادمان و زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) همزمان با سالروز رحلت شهادت‌گونه ایشان از بیت‌النور به سمت حرم مطهر برپا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی دسته عزای خادمان و زائران در سالروز رحلت حضرت معصومه(س)
شناسه : 15285 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، خادمان و زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در روز رحلت شهادت‌گونه ایشان در قالب دسته عزاداری از بیت‌النور به سمت آستان مقدس حرکت می‌کنند.

این اجتماع روز شنبه ۱۶ آذرماه از ساعت ۸:۳۰ در بیت‌النور واقع در میدان میر آغاز می‌شود و خواهران در مسجد بیت‌النور و برادران نیز در مسجد اهل‌بیت(ع) گردهم می‌آیند.

مراسم عزاداری خواهران با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری و مداحی حسن حیدرزاده در مسجد بیت‌النور و مراسم عزاداری برادران با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مرثیه‌خوانی حسن شالبافان در مسجد اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود و عزاداران ساعت ۹:۳۰ به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) حرکت می‌کنند.

در طول مسیر از بیت‌النور تا حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) مهدی سلحشور، حسن شالبافان و مهدی رسولی به مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

خادمان و زائران بعد از طی مسیر ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر بانوی کرامت تجمع کرده و با مداحی مهدی سلحشور و مهدی رسولی به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.

حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بعد از حضور در قم در مکانی به نام بیت‌النور اسکان پیدا کردند و بعد از مدتی کوتاه روح ملکوتی حضرت به دیدار معبود شتافت. این مکان(بیت‌النور) در ۴۵ متری عمار یاسر، میدان میر واقع شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.