پیشرفت هنر نمایش قم در گروی همدلی اهالی تئاتر است

شهر بیست/ دبیر بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر قم، گفت: اهالی تئاتر و گروه‌های نمایشی باید دست به دست هم بدهند چراکه پیشرفت هنر نمایش قم در گروی همدلی هنرمندان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت هنر نمایش قم در گروی همدلی اهالی تئاتر است
شناسه : 14934 | انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی فرحناک شامگاه جمعه ۲۴ آبان در مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تئاتر قم که در سالن شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه یک جشنواره خوب و نسبتا منظم برگزار کردیم و خوشحالم که توانستیم به شعار «جشن امید به فردای روشن» پایبند باشیم.

وی تصریح کرد: تولید یک تئاتر بسیار خوب و بدون کم‌وکاست برای امروز توقع زیادی است و این موضوع نیازمند انرژی و زمان بیشتری است و همت هنرمندان را می طلبد که در سایه بزرگان تئاتر قم به این مهم دست پیدا کنند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی قم افزود: اهالی تئاتر و گروه‌های نمایشی باید دست به دست هم بدهند و اگر قرار باشد پیشرفتی داشته باشیم از باهم بودن شکل می گیرد و اگر از هم جدا باشیم و کدورت به دل داشته باشیم، نمی توانیم موفق باشیم و حرف خود را پیش ببریم.

فرحناک با بیان اینکه پیام تئاتر، محبت و دوستی و باهم بودن است، اظهار کرد: موقع رقابت کردن، حساسیت‌هایی شکل می‌گیرد و هم افرادی خوشحال می‌شوند و هم بعضی ناراحت اما در هر صورت دو سه روز بعد فراموش خواهد شد و از صمیم قلب روابط دوستانه را خواهیم داشت.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.