دیدار رئیس حوزه هنری با پیشکسوت فرهنگی و هنری قم

شهر بیست/ رئیس حوزه هنری قم به همراه معاونان و کارشناسان این حوزه با اقدس کاظمی قمی پیشکسوت و فعال حوزه فرهنگ و هنر قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دیدار رئیس حوزه هنری با پیشکسوت فرهنگی و هنری قم
شناسه : 13889 | انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم،‌ سید مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری استان قم به همراه معاونان و کارشناسان این حوزه با اقدس کاظمی قمی پیشکسوت و فعال حوزه فرهنگ و هنر قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار اقدس کاظمی به تشریح سوابق ادبی و فعالیت‌های اجتماعی خود پرداخت و کتاب‌ها و آثار منظومی که درباره موضوعات مختلف از جمله فرهنگ قم، تاریخ اسلام به‌ویژه واقعه عاشورا و ‌آسیب‌های اجتماعی سروده و یا تألیف کرده را معرفی کرد.

در ادامه سید مهدی سیدین‌نیا درخصوص معرفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان قم گفت: «قم از نظر نیروی انسانی فرهیخته سرآمد است. سرمایه‌های بسیار خوبی در قم هست که باید از آنها استفاده کرد.»  

وی در خصوص مدیریت فرهنگی نیز خاطرنشان کرد: «هر کسی برای فرهنگ کشور کاری انجام دهد باقیات صالحاتی از خود به جا گذاشته‌است. به خصوص ضرورت توجه به فرهنگ و هنر در این دوران بیش از پیش است چرا که زندگی امروز درگیر دغدغه‌‌های بسیاری‌ است و هنر و فرهنگ می‌تواند آرامش را برای انسان امروزی به ارمغان بیاورد.»

رئیس حوزه هنری استان قم در خصوص فضای فرهنگی قم نیز متذکر شد: «اتفاقات فرهنگی قم، هنرمندان و خدمات آنها باید تبلیغ و معرفی شود تا آنچه هست چنان که شایسته‌اش است بدرخشد. هر چند هر حرکت درستی بالاخره روزی دیده می‌شود. چنانکه ممکن است کتابی در قرن ۲ و ۳  نوشته شده باشد اما در دوران خود به خوبی به آن توجه نشده باشد و امروز بعد از گذشت قرن‌ها ارزش آن نمایان شود.»

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.