دیدار رئیس حوزه هنری با پیشکسوت فرهنگی و هنری قم

شهر بیست/ رئیس حوزه هنری قم به همراه معاونان و کارشناسان این حوزه با اقدس کاظمی قمی پیشکسوت و فعال حوزه فرهنگ و هنر قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دیدار رئیس حوزه هنری با پیشکسوت فرهنگی و هنری قم
شناسه : 13889 | انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم،‌ سید مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری استان قم به همراه معاونان و کارشناسان این حوزه با اقدس کاظمی قمی پیشکسوت و فعال حوزه فرهنگ و هنر قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار اقدس کاظمی به تشریح سوابق ادبی و فعالیت‌های اجتماعی خود پرداخت و کتاب‌ها و آثار منظومی که درباره موضوعات مختلف از جمله فرهنگ قم، تاریخ اسلام به‌ویژه واقعه عاشورا و ‌آسیب‌های اجتماعی سروده و یا تألیف کرده را معرفی کرد.

در ادامه سید مهدی سیدین‌نیا درخصوص معرفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان قم گفت: «قم از نظر نیروی انسانی فرهیخته سرآمد است. سرمایه‌های بسیار خوبی در قم هست که باید از آنها استفاده کرد.»  

وی در خصوص مدیریت فرهنگی نیز خاطرنشان کرد: «هر کسی برای فرهنگ کشور کاری انجام دهد باقیات صالحاتی از خود به جا گذاشته‌است. به خصوص ضرورت توجه به فرهنگ و هنر در این دوران بیش از پیش است چرا که زندگی امروز درگیر دغدغه‌‌های بسیاری‌ است و هنر و فرهنگ می‌تواند آرامش را برای انسان امروزی به ارمغان بیاورد.»

رئیس حوزه هنری استان قم در خصوص فضای فرهنگی قم نیز متذکر شد: «اتفاقات فرهنگی قم، هنرمندان و خدمات آنها باید تبلیغ و معرفی شود تا آنچه هست چنان که شایسته‌اش است بدرخشد. هر چند هر حرکت درستی بالاخره روزی دیده می‌شود. چنانکه ممکن است کتابی در قرن ۲ و ۳  نوشته شده باشد اما در دوران خود به خوبی به آن توجه نشده باشد و امروز بعد از گذشت قرن‌ها ارزش آن نمایان شود.»

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.