توقف اتوبوس‌های برون‌شهری در سطح شهر قم ممنوع شد

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: اتوبوس‌های برون‌شهری اجازه تردد و توقف در سطح شهر را نداشته و با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توقف اتوبوس‌های برون‌شهری در سطح شهر قم ممنوع شد
شناسه : 11903 | انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، رضا پوریافر با بیان لزوم سامان‌دهی تردد اتوبوس‌های برون‌شهری در سطح شهر قم اظهار داشت: در حال حاضر ۶ پایانه متمرکز و ۲ پایانه غیرمتمرکز در شهر قم فعال بوده و نیازی به توقف اتوبوس‌های برون‌شهری در مکان دیگری نیست.

وی از ممنوعیت توقف اتوبوس‌های بین‌شهری در سطح شهر خبر داد و گفت: چنانچه اتوبوس‌های برون‌شهری در مکانی غیر از پایانه‌ها توقف کرده و مسافر سوار و یا پیاده کنند توسط پلیس توقیف‌شده و نسبت به آن‌ها اعمال قانون می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم همچنین از فک پلاک اتوبوس‌های بین‌راهی در ۷۲ تن توقف می‌کنند خبر داد و تصریح کرد: اراده سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم برای ساماندهی اتوبوس‌های بین‌راهی جدی است.

پوریافر خاطرنشان کرد: پایانه پارک‌سوار شمالی با مساحتی برابر ۶۷ هزار مترمربع نیز برای توقف اتوبوس‌های پاکستانی آماده بوده و این اتوبوس‌ها اجازه تردد و توقف در اطراف حرم مطهر به‌خصوص پارکینگ شرقی حرم را ندارند.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه‌شده در این پارکسوار به‌صورت شبانه‌روزی است، خاطرنشان کرد: در کنار پارکسوار، به‌منظور انتقال زائرین به حرم مطهر حضرت معصومه(س) ایستگاه اتوبوس درون‌شهری مستقر است.

به گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ماهانه  ۵۰ هزار زائر و مسافر از خدمات پارکسوار شمالی بهره‌مند می‌شوند.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.