سرقت اموال متقاضیان کار با نوشیدنی خواب‌آور

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم گفت: فرد سارق، افراد جویای کار را در استان های همجوار شناسایی و ضمن دعوت به قم در یکی از مسافرخانه‌های هسته مرکزی شهر قرار ملاقات گذاشته و در ادامه با نوشیدنی خواب‌آور، آن‌ها را مسموم و تلفن همراه و اموال با ارزش‌شان را سرقت می‌کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرقت اموال متقاضیان کار با نوشیدنی خواب‌آور
شناسه : 10229 | انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی طرح شکایت ۲ تن از افراد جویای کار در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر این که فردی با پیشنهاد دستمزد ماهانه ۳میلیون تومان حقوق، آن ها را در فرصتی مناسب مسموم و اموال با ارزش شان را سرقت کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی مشخص شد سارق افراد جویای کار را در استان های همجوار شناسایی و ضمن دعوت به قم در یکی از مسافرخانه‌های هسته مرکزی شهر قرار ملاقات گذاشته و در ادامه با نوشیدنی خواب آور، آن ها را مسموم و تلفن همراه و اموال با ارزش شان را سرقت می کرد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس مأموران طی بازدید از محل وقوع جرم و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده، متهم را شناسایی و مشخص شد اهل یکی از استان های همجوار بوده و برای اجرای مجدد سناریوی سرقت عازم شهر قم شده است.

وی افزود: در ادامه با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان و در اقدامی غافلگیرانه نامبرده در پایانه مسافربری حین پیاده شدن از اتوبوس شناسایی و دستگیر شد.

سردار آقاخانی تصریح کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، نامبرده طی تحقیقات به ۴ فقره سرقت اذعان و سرانجام به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.