سرقت اموال متقاضیان کار با نوشیدنی خواب‌آور

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم گفت: فرد سارق، افراد جویای کار را در استان های همجوار شناسایی و ضمن دعوت به قم در یکی از مسافرخانه‌های هسته مرکزی شهر قرار ملاقات گذاشته و در ادامه با نوشیدنی خواب‌آور، آن‌ها را مسموم و تلفن همراه و اموال با ارزش‌شان را سرقت می‌کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرقت اموال متقاضیان کار با نوشیدنی خواب‌آور
شناسه : 10229 | انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی طرح شکایت ۲ تن از افراد جویای کار در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر این که فردی با پیشنهاد دستمزد ماهانه ۳میلیون تومان حقوق، آن ها را در فرصتی مناسب مسموم و اموال با ارزش شان را سرقت کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی مشخص شد سارق افراد جویای کار را در استان های همجوار شناسایی و ضمن دعوت به قم در یکی از مسافرخانه‌های هسته مرکزی شهر قرار ملاقات گذاشته و در ادامه با نوشیدنی خواب آور، آن ها را مسموم و تلفن همراه و اموال با ارزش شان را سرقت می کرد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس مأموران طی بازدید از محل وقوع جرم و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده، متهم را شناسایی و مشخص شد اهل یکی از استان های همجوار بوده و برای اجرای مجدد سناریوی سرقت عازم شهر قم شده است.

وی افزود: در ادامه با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان و در اقدامی غافلگیرانه نامبرده در پایانه مسافربری حین پیاده شدن از اتوبوس شناسایی و دستگیر شد.

سردار آقاخانی تصریح کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، نامبرده طی تحقیقات به ۴ فقره سرقت اذعان و سرانجام به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.