شهادت ۲۵۰ رزمنده قمی در سوم خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: قم در سوم خرداد بیش از ۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که ۶۱ شهید آن در گلزار شهدای سوم خرداد شیخان دفن شده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهادت ۲۵۰ رزمنده قمی در سوم خرداد
شناسه : 85314 | انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن هنرمند امروز در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد و شهدای راه خدمت، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، اظهار داشت: این حادثه مانند داغی شبیه شهادت رجایی و بهشتی بر دل‌ها باقی گذاشت و بدنه دولت امروز به‌مانند یتیمی تبدیل‌شده است.

وی با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت و جبران این ضایعه اسفبار افزایش توان چند برابری برای خدمت‌رسانی است و افزود: غیرت مسئولان نباید اجازه دهد در مسیر کشور بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی خدشه‌ای وارد شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با تأکید بر اینکه آن‌چنان‌که سوم خرداد در تاریخ ماندگار شده، تشییع باشکوه این چند روز در تاریخ انقلاب باقی خواهد ماند، ابراز کرد: قم پرچم‌دار در حوادث، در سوم خرداد بیش از ۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که ۶۱ شهید آن در گلزار شهدای سوم خرداد شیخان دفن شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه تهاجم دشمنان سبب یکپارچگی کشور و نتیجه آن سوم خرداد شد، این واقعه دردناک نیز سبب ایجاد مشت آهنین در برابر دشمنان و فرصتی برای ایجاد سوم خردادی دیگر برای کشور خواهد شد.

نوشته های مشابه
افزایش سهم آب قم از سد کوچری/ کیفیت آب شادقلی‌خان و سالاریه تفاوتی ندارد
آغاز اعمال ۶۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق بوستان‌های شهر قم
اجرای ۳۴ هزار متر خط‌کشی طولی در سطح معابر پردیسان قم
اتمام ۶۵۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی بلوار آیت‌الله کاشانی قم
صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
تدوین طرح جامع فضای سبز شهر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.