شهادت ۲۵۰ رزمنده قمی در سوم خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: قم در سوم خرداد بیش از ۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که ۶۱ شهید آن در گلزار شهدای سوم خرداد شیخان دفن شده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهادت ۲۵۰ رزمنده قمی در سوم خرداد
شناسه : 85314 | انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن هنرمند امروز در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد و شهدای راه خدمت، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، اظهار داشت: این حادثه مانند داغی شبیه شهادت رجایی و بهشتی بر دل‌ها باقی گذاشت و بدنه دولت امروز به‌مانند یتیمی تبدیل‌شده است.

وی با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت و جبران این ضایعه اسفبار افزایش توان چند برابری برای خدمت‌رسانی است و افزود: غیرت مسئولان نباید اجازه دهد در مسیر کشور بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی خدشه‌ای وارد شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با تأکید بر اینکه آن‌چنان‌که سوم خرداد در تاریخ ماندگار شده، تشییع باشکوه این چند روز در تاریخ انقلاب باقی خواهد ماند، ابراز کرد: قم پرچم‌دار در حوادث، در سوم خرداد بیش از ۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که ۶۱ شهید آن در گلزار شهدای سوم خرداد شیخان دفن شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه تهاجم دشمنان سبب یکپارچگی کشور و نتیجه آن سوم خرداد شد، این واقعه دردناک نیز سبب ایجاد مشت آهنین در برابر دشمنان و فرصتی برای ایجاد سوم خردادی دیگر برای کشور خواهد شد.

نوشته های مشابه
فاز ۵ عمار یاسر قم افتتاح شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از تحول چشمگیر در قم
دو مسیر دسترسی تونل غدیر احداث می‌شود
آمادگی شهرداری برای بهسازی قبرستان نو و وادی‌السلام/ اوقاف همکاری کند
پروژه زیرگذر شهید کبیری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ساختمان شورای شهر قم افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.