مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم معارفه شد

در مراسمی با حضور معاونان سازمان تامین اجتماعی و مدیران استان قم، سیدعلی موسوی مدنی به‌عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم معارفه شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم معارفه شد
شناسه : 83882 | انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹   پرینت

به گزارش «سهر بیست»، سید علی موسوی مدنی طی مراسمی با حضور معاونان سازمان تامین اجتماعی و مدیران استان قم، به‌عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم معارفه و از خدمات محمد عاشوری مدیرکل سابق قدردانی شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم در این مراسم گفت: در خیلی از مسائل تامین اجتماعی مانند سایر دستگاه‌های دولتی خلأهای قانونی وجود دارد که این مسئله به طور حتم تنش‌ها، چالش‌ها و مشکلات متعددی بوجود می‌آورد.

ابوالقاسم مقیمی با بیان این‌که بعضی وقت‌ها قانون خلاف عدالت و عرف است، افزود: چرخاندن و نرم کردن قانون به سمت مردم و کاهش فشار و مشکلات خیانت به آیندگان نیست، بلکه خدمت به مردم است.

وی تأکید کرد: در مقابل نیازمندی‌های جاری مردم در خلأهای قانونی، قانون را به سمت مردم بچرخانیم تا حل مشکلات مردم تسریع شود.

به گفته وی، مجموعه تامین اجتماعی استان قم در ۲ سال گذشته به خوبی درخشیده و امیدواریم این حرکت شتابنده رو به رشد ادامه یابد.

همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: انجمن‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در استان قم همراهی و هماهنگی خوبی با تامین اجتماعی دارند و البته همچنان انتظاراتی نیز وجود دارد.

وحید وزیری‌راد افزود: در ۲ سال گذشته با تلاش‌های تامین اجتماعی مسئله حاد و خاصی در این زمینه نداشتیم و با تعامل مناسبی که وجود داشت به موفقیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف رسیدیم.

مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد: با مشارکت همکاران بتوانیم ماموریت‌هایی که به عهده تامین اجتماعی است را انجام دهیم؛ ایجاد آرامش بین بیمه شده‌ها، مستمری‌بگیران و کارفرمایان مهم‌ترین وظیفه ماست.

سید علی موسوی مدنی افزود: تلاش داریم نیروهای مزدبگیر و شاغل را تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دهیم که تحقق این امر نیازمند کمک تشکل‌هایی است که به عنوان شرکای سازمان فعال هستند.

وی تصریح کرد: اگر نیروی کاری در استان باشد که هنوز بیمه نشده یکی از تکالیف قانونی و شرعی ما همین است تا بتوانیم چتر پوشش تامین اجتماعی را تا نقاط دور استان گسترش دهیم.وی ادامه داد: فرار بیمه‌ای واقعیت است و آمار مختلفی در این زمینه ارائه می‌شود که افرادی در کشور هنوز بیمه نیستند و بخشی از این افراد در استان قم حضور دارند.

به گفته موسوی، ۶۰ هزار مستمری‌بگیر در قم وجود دارند و تلاش می‌کنیم حقوق این قشر را به موقع پرداخت کنیم.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.