سامانه ۱۳۷ بستر ارتباط دوسویه شهرداری و شهروندان است
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیاننژاد امروز در حاشیه بازدید از سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم اظهار کرد: پیامهای مردمی که در سامانه ۱۳۷ تکرار میشوند، همواره جمعبندی شده و از مشکلات مورد اشاره شهروندان تصاویر جامعی تهیه میشود.
به گفته وی، در جلسات شورای مدیران شهرداری قم این تصاویر به نمایش گذاشته میشوند و مجریان باید نسبت به دلایل بروز این مشکلات توضیح دهند.
شهردار قم خاطرنشان کرد: معمولاً یک هفته فرصت میدهیم تا مشکل مورد اشاره شهروندان برطرف شده و از مجریان میخواهیم که زمینه ایجاد و تکرار این مشکلات نیز اصلاح شود.
وی با بیان اینکه در این موارد برخورد سختگیرانهای وجود دارد، گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نقش بسیار مهمی در پیگیری مطالبات شهروندان داشته و بستری برای ارتباط دوسویه میان مردم و مدیریت شهری است.
سقائیاننژاد با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات شهرداری را میتوان با این ارتباط دوطرفه حل کرد، اذعان کرد: ما دنبال مسائل پوپولیستی نیستیم و تصمیم ما کار واقعی برای مردم است و سامانه ۱۳۷ میتواند در این عرصه بسیار مؤثر باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Monday, 25 November , 2024