آماده‌سازی ۷ بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان‌های هاشمی، مهدی(عج)، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر همزمان با ایام نوروز برای اسکان مسافران و زائران در نظر گرفته‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌سازی ۷ بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در قم
شناسه : 83040 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به هماهنگی با کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر استان همزمان با ایام نوروز، اظهار داشت: بوستان‌های هاشمی، مهدی(عج)، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر همزمان با ایام نوروز برای اسکان مسافران و زائران در نظر گرفته‌شده است.

وی ظرفیت ۴ هزار و ۷۰ تخته چادر مسافرتی در این بوستان‌ها را موردتوجه قرار داد و افزود: این ظرفیت استاندارد بوده و امکان نصب چادرهای مسافرتی بیشتر از این ظرفیت نیز وجود دارد، همچنین با توجه به پیش‌بینی برودت هوا و بارش نزولات آسمانی، مراکز مسقفی نیز برای اسکان مسافران و زائران پیش‌بینی‌شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: بازدیدهای مستمری از مراکز اسکان در بوستان‌ها و کمپینگ ها انجام‌شده و آمادگی این بوستان‌ها تا امروز به بیش از ۹۰ درصد رسیده است و نواقص سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و… رفع شده است.

وی از ترمیم و بازسازی باغچه‌های سطح شهر بعد از بارش سنگین برف خبر داد و گفت: بسیاری از زمین‌های ورزشی و ادوات حرکات درمانی نیز تعمیرات و بهسازی شده است.

جوادیان با اشاره به آماده‌باش کلیه باغبان و نیروهای ستادی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در ایام نوروز، مطرح کرد: ۶۰ المان نوروزی و ۶۰ المان ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای هفته جاری در سطح مناطق هشتگانه نصب می‌شود.

وی از نصب و راه‌اندازی لیزر به‌صورت نوشتاری در بوستان خضرنبی(ع) به‌زودی خبر داد و افزود: ۳۰ تونل نوری جدید نیز به‌زودی در سطح شهر نصب می‌شود.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.