تقدیر از تلاش‌های شهرداری قم در برگزاری جشن‌ نیمه شعبان

رئیس شورای شهر قم با تقدیر از اقدامات شهرداری قم در مدیریت جشن‌های نیمه شعبان، انتخابات و بازگشایی معابر در زمان بارش برف گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری شاهد اجرای برنامه‌ها بانظم و انضباط ویژه‌ای بودیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقدیر از تلاش‌های شهرداری قم در برگزاری جشن‌ نیمه شعبان
شناسه : 82484 | انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در یکصدوبیستمین جلسه شورای شهر قم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از اقدامات شهرداری قم در مدیریت جشن‌های نیمه شعبان، انتخابات و بازگشایی معابر در زمان بارش برف اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری شاهد اجرای برنامه‌ها بانظم و انضباط ویژه‌ای بودیم.

وی حضور پرشور مردم را در انتخابات موردتوجه قرارداد و افزود: تشکر و تبریک ویژه به ملت ایران و مردم شریف قم برای مشارکت فعال در انتخابات سرنوشت‌ساز و تسلیت میگویم به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات که در این تقابل شکست خوردند و با همه برنامه‌هایی که برای عدم حضور مردم در انتخابات داشتند، اما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: به منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز تبریک میگوییم و شورای شهر قم آمادگی کامل برای همفکری و همکاری برای استفاده کامل از ظرفیت‌های استانی و شهر قم را با این بزرگواران دارد.

وی همچنین به آیت‌الله سعیدی به‌عنوان نماینده مردم قم در مجلس خبرگان نیز تبریک گفت و بیان کرد: سربلندی ایران و استان قم در این انتخابات را مدیون بصیرت و آگاهی مردم هستیم و پیروزی حقیقی این میدان آن‌ها هستند.

محرری در ادامه به رأی اولی‌ها نیز تبریک گفت و ابراز کرد: یکی از نکات مهم این انتخابات حضور پرشور رأی اولی‌ها از دختران و پسران بودیم که نشان می‌دهد توطئه‌ای دشمنان نسبت به جوانان تأثیرگذار نبوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شاهد بودیم انتخابات شهر قم با هماهنگی و انسجام همه دست‌اندرکاران و با محوریت استانداری به‌خوبی انجام شد و مدیریت شهری نیز مانند همه مناسبت‌ها حضور و مشارکت فعال داشت و کمک کرد این برنامه به‌خوبی و منظم برگزار شود و که جای تشکر و تبریک دارد.

نوشته های مشابه
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
انتقاد رئیس‌کل دادگستری از مخالفان مدیریت شهری/ تحول امروز قم در هیچ دوره‌ای نبود
مردم قم قدردان خدمات شهردار هستند/ حاشیه‌سازان استغفار کنند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.