همشهریان، زائران و مسافران همزمان با نیمه شعبان، ۱۶۲۴ تماس با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در موضوعات مختلف داشتند.
ثبت ۱۶۲۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در نیمه شعبان
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم نیز مانند دیگر بخشهای مجموعه شهرداری در برگزاری جشنهای نیمه شعبان و افزایش خدماترسانی به زائران و مسافران نقش مهمی در این ایام داشت و بهصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی همشهریان، زائران و مسافران بود.
در همین راستا همزمان با نیمه شعبان هزار و ۶۲۴ تماس مردمی با موضوعات مختلف با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم گرفته شد.
گفتنی است مسابقه ۳۱۳ پلاک، مانیتورینگ اتوبوسها در مسیر و آبگرفتگی بیشترین موضوعات مطرحشده با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم همزمان با نیمه شعبان بود.
https://shahr20.ir/?p=82075
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Monday, 25 November , 2024