اجرای پروژه نورپردازی دائمی در خیابان انقلاب قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه امسال برای نخستین بار ۵۰۰ میلیون تومان برای نورپردازی خیابان انقلاب هزینه کردیم، گفت: هیئات مذهبی نیز در این راستا کمک کردند تا نورپردازی دائمی در این خیابان اجرا شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای پروژه نورپردازی دائمی در خیابان انقلاب قم
شناسه : 82029 | انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: منطقه یک علاوه بر محور پیامبر اعظم(ص)، خیابان انقلاب را نیز پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین مرتبه ۵۰۰ میلیون تومان برای نورپردازی خیابان انقلاب هزینه کردیم، مطرح کرد: هیئآت مردمی نیز در این راستا کمک کردند تا نورپردازی به صورت دائمی در این خیابان انجام شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ یاوران مهدی به مساحت ۲۳ هکتار تحت پوشش شهرداری منطقه یک است، عنوان کرد: عملیات علف زنی، تسطیح و جمع آوری نخاله برای این پارکینگ با ظرفیت سه هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۶۰ درصد ظرفیت این پارکینگ تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: همچنین خدمت‌رسانی از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا عمود ۴۶ نیز با شهرداری منطقه یک است.

علی اکبری با بیان اینکه در طول این مسیر مواد شوینده، کارتن پلاست و مخازن زباله نصب شده است، تصریح کرد: در مجموع بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ یاوران مهدی ۷۴ چشمه سوریس بهداشت با تانکرهای آب ذخیره وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ماشین آلات در حالت آماده باش کامل قرار دارند، یادآور شد: در تمام محدوده تحت پوشش شهرداری منطقه یک تعداد ۲۱۰ نفر در سه شیفت کاری فعالیت دارند.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.