آماده‌باش کامل ۵۰۰ آتش‌نشان قمی در نیمه شعبان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: ۲۵ ایستگاه و ۵۰۰ آتش‌نشان برای ایام نیمه شعبان در سطح شهر، هسته مرکزی و مسجد مقدس جمکران در آماده‌باش کامل هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش کامل ۵۰۰ آتش‌نشان قمی در نیمه شعبان
شناسه : 81792 | انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم، با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای آموزش و بازدید ایمنی همزمان با ایام نیمه شعبان اظهار داشت: این اقدامات برای مسائل پیشگیرانه در هسته مرکزی شهر و مسجد مقدس جمکران اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های ایمنی به مواکب، تکایا، ایستگاه‌های صلواتی و… ارسال شده است، ابراز کرد: شیرهای هیدرانت در هسته مرکزی و مسجد مقدس جمکران به‌صورت کامل با تأمین منابع آبی در آمادگی هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آماده‌باش کامل نیروها و تجهیزات و لغو کامل مرخصی‌ها برای نیمه شعبان خبر داد و اذعان کرد: در این ایام تمامی نیروهای استراحت و حتی داوطلبان نیز به‌صورت کامل در آماده‌باش هستند.

وی با تأکید بر همکاری شهرداری تهران در اعزام تجهیزات سبک و سنگین تصریح کرد: ۲۵ ایستگاه و ۵۰۰ آتش‌نشان برای این ایام در سطح شهر، هسته مرکزی و مسجد مقدس جمکران در آماده‌باش کامل هستند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.