آغاز نیازسنجی آموزشی کارکنان شهرداری قم

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: نیازسنجی آموزشی سال ۱۴۰۳ با تأکید بر شناسایی نیازها و دوره‌های کاربردی آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز نیازسنجی آموزشی کارکنان شهرداری قم
شناسه : 81619 | انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اصغر آمده در جلسه‌ای که در خصوص تشریح اقدامات آموزشی در سال ۱۴۰۲ و همچنین برنامه‌ریزی برای سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۸ دوره به‌صورت کلی برگزار شده که تعداد ۱۲۳ عنوان دوره تخصصی و ۱۵ عنوان دوره عمومی بوده است.

به گفته مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم، بر اساس کمیت حجم دوره‌ها از ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۶ هزار نفر ساعت آموزشی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه فرایند نیازسنجی آموزشی کارکنان با توجه به تجارب سال‌های اخیر در حوزه آموزش کارکنان در شهرداری قم و سازمان‌های وابسته آنان آغاز شده است، افزود: در فرایند نیازسنجی آموزشی در سال جاری، ضمن آسیب‌شناسی برنامه‌های آموزشی انجام‌شده در سال ۱۴۰۲ ، بیشترین تأکید بر شناسایی نیازهای آموزشی همکاران در سه بعد دانشی، مهارتی و نگرشی در ارتباط با بهبود عملکرد فردی و سازمانی است.

آمده با تأکید بر اینکه بیشترین تأکید بر شناسایی نیازهای کاملاً کاربردی است که بتواند در مسیر خدمات‌رسانی به شهروندان و ارتقای کمی و کیفی عملکرد همکاران مؤثر واقع گردد، گفت: اعتقاد اساسی در طراحی برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی بهبود عملکرد کارکنان است که باید از طریق دوره‌های آموزشی با کیفیت از طریق بهره‌گیری از روش‌های متنوع، اساتید با صلاحیت و محتوای به‌روز صورت پذیرد.

وی در ادامه درباره زمان‌بندی فرایند نیازسنجی تصریح کرد: فرایند نیازسنجی آموزشی پیش از پایان سال ۱۴۰۲ خاتمه می‌یابد و برنامه‌های آموزشی سال ۱۴۰۳ از فرودین ماه ۱۴۰۳ شروع می‌گردد.

گفتنی است در این جلسه از محمدجواد ملاعظیمی(روابط عمومی)، محمدباقر قربانی(سیما و منظر) و خانم اسحاقی(امور قراردادها) به‌عنوان ۳ نفر از رابطین برتر آموزشی تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز در منطقه ۲ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.